Monday 20 December 2010

Deel 3 van de KPN-ellende

Natuurlijk heb ik niet de verwachting dat KPN mail, die ontvangen wordt via hun website, beantwoordt. En natuurlijk verwacht ik evenmin antwoord op mijn brief aan postbus 30000. Inmiddels heb ik wel de volgende brief binnen. Het concern weet wederom niet waarom het geld van mij ontvangen heeft, nadat ik de rekening van november ad € 44,85 voldaan had ( overigens al enkele weken geleden ). Dat mogen ze dan over enige tijd ook fijn terugstorten. Vandaag hebben ze me helemaal uit de lucht gehaald. Bedankt voor de service zou ik zeggen. Het wachten is nu op de boeterekening voor de nog resterende maanden van het contract. Misschien ga ik die gewoon betalen. Want bij KPN weten ze dan toch niet waarom ik dat geld aan hen overmaak. En na verloop van enige tijd zullen die stommelingen het dan wel weer braaf terugstorten. Wat een ballentent. Het ergste van alles is dat ze er gewoon mee wegkomen. Ondanks Youp van 't Hek en ondanks deze regels, die verder ook slechts door een enkeling gelezen worden.