Wednesday 29 December 2010

Van het kastje naar de muur zonder oplossing

De soap gaat door. Kijk maar eens naar dit emailverkeer. Lachen!!! als het niet zo droevig zou zijn.

22 december 2010
RE: KLACHT (KMM4066569V36799L0KM)

Samenvatting discussie
Reactie (Mevr.N.V.) 12/22/2010 12:33 NM
Geachte heer van Dijk,

Bedankt voor uw e-mail, omtrent uw klacht.

Uit onze gegevens blijkt dat onze collega's van de klachtenafdeling uw klacht in behandeling hebben genomen per 22-12-2010. Deze collega's streven ernaar u binnen maximaal 25 werkdagen van een antwoord te voorzien. Indien mijn collega's bewijsvoering nodig hebben zoals uw bankafschriften of brieven, zullen ze u hiervan op de hoogte stellen. Ik kan u in dit geval enkel vriendelijk verzoeken deze doorlooptijd af te wachten.

Mijn excuses wegens het ongemak.

Heeft u nog andere vragen? Meer vragen en antwoorden vindt u op klantenservice Mobiel op kpn.com.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

N.V.
Klantenservice KPN

23-december 2010
Geachte heer Van Dijk,

In uw reactie geeft u aan het niet eens te zijn met de antwoorden van de klantenservice.

Voor zover ik het begrijp uit uw mail en uit de gespreksgeschiedenis bent u het niet eens met het feit dat u bent afgesloten.
De klantenservice heeft mijn inziens correct gehandeld aangezien ze u hebben vermeld een betaalbewijs te verzenden.

U bent afgesloten omdat factuur 147 met een bedrag van € 63,59 niet is voldaan.
Dit bedrag is ineerste instantie op 25-10-2010 voldaan, maar vervolgens op 29-10-2010 gestorneerd.
Daarna is dit bedrag nooit meer overgemaakt. ( Een aperte leugen, want KPN heeft me een brief gestuurd ,waarin ontvangst bevestigd wordt en het bedrag later teruggestort!!!!!. JvD)
U geeft aan dat er fouten bij KPN gemaakt worden, maar het is mij niet duidelijk welke fouten u bedoeld.

De enige manier om weer aangesloten te worden is door deze factuur te betalen en een betaalbewijs te versturen.
Deze kunt u sturen naar mijn mail adres stefan.hemmes@kpn.com.

Als ik deze van u ontvang ben ik bereid om de aansluiting per direct kosteloos open te zetten.
Vandaag 23 december werk ik tot 16:45 uur en anders morgen 24 december tot 15:45 uur.
Als ik voor deze tijden van u het betaalbewijs ontvang wordt dezelfde dag de aansluitingen open gezet.

Ik ga er van uit dat de klacht op deze manier uiteindelijk naar tevredenheid is afgehandeld en sluit bij dezen uw dossier.
Mocht u toch nog vragen hebben kunt u mij bereiken op telefoonnummer ........of door middel van een e-mail.

Na afsluiting van uw dossier kan het zijn dat u een mail ontvangt voor een enquête.
Ik zou het zeer op prijs stellen als u deze wilt invullen.
Het betreft vragen over de afhandeling van uw klacht door mij, niet over het voortraject welke tot uw klacht heeft geleid.


Met vriendelijke groet,

S.H.

Op speciaal verzoek van de heer S.H. heb ik zijn volledige naam en telefoonnummer verwijderd. Hij wil niet dat u weet hoe hij heet of waar en wanneer hij bereikbaar is !!!

28 december 2010

Geachte heer/mevrouw,

U hebt onlangs een klacht ingediend bij KPN of Hi. Wij hebben interesse in uw mening over de behandeling van de klacht. Zou u zo vriendelijk willen zijn om via onderstaande link enkele vragen in te vullen? Doel van deze vragen is dat we inzicht krijgen in uw ervaringen met de klachtbehandeling. Mocht de klacht naar uw mening nog niet zijn opgelost, dan willen we deze alsnog oplossen.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

J.M.KPN Directeur Klantcontact